Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Ибраимова, Ж.Қ. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-09T04:38:02Z | |
dc.date.available | 2019-04-09T04:38:02Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1146 | |
dc.description.abstract | Мақалада окыту әдістемесінің өзін баяндаудан емес, пэнді окытудың жалпы сауалдары мен жауаптарынан бастау х<айында мәселе көтерген. Әдісгеме окытудың пснхологиялык теориясына сүйенуі керектігін баса айдады. Ягни кез-келген оку пәні оку іс-эрекетіпдегі белгілі білімді меңгеру заңдылыктарына сәйкес окытылуы тиіс. Психологияның өзін карастыратын болсак, оны окытудың эдістемесін білімді, іскерлік пен білікгілікті меңгерудің, студенттердің акыл-ой кабілеттілігі мен танымдык қызығушылығын калыптастырудың, окыту мен дамьггудың қазіргі замангы психологиясы қамгыған басқа нэрселердің эмпирикалык тэжірибе жүзінде ғана жүзеге асыуы керек екендіі ін саралаган. | ru_RU |
dc.publisher | Алматы Технологиялық Университеті | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | Вестник;2016.№1 | |
dc.subject | Ұйымдастыру | ru_RU |
dc.title | Қазіргі кезеңдегі оқу жағдайын жүйелі түрде ұйымдастыру және оның қүрылымы | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |