Репозиторий АТУ

Қонақжайлылық индустриясының бәсекеге қабілеттілігі

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Рамазанов, А.
dc.contributor.author Әжіқұл, Т.Қ.
dc.date.accessioned 2019-03-15T08:33:29Z
dc.date.available 2019-03-15T08:33:29Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.issn 2304-5683
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/158
dc.description.abstract Қонақжайлылықтың бәсекеге қабілеттілігі субъектілердің бәсекелестік артықшылық-тарымен анықталады. Бәсекеге қабілетті артықшылықтар қонақ үй қызметтерінің ке-шенді ұсынысы, соның ішінде барлық бөлмелі санаттарды ұсыну мүмкіндігін қамтиды. Қо-нақжайлылықтың икемді баға саясаты арнайы бағдарламалық өнімдерді, қонақ үй қызмет-теріне жеңілдіктерді қамтиды. Стратегиялық бәсекелестік артықшылықтарына қонақ-жайлылықтың корпоративтік жауапкершілік принциптері жатады. Қонақжайлылықтың бәсекеге қабілеттілік деңгейін анықтау үшін SWOT талдау әдісін қолдануға болады. ru_RU
dc.description.abstract Конкурентоспособность сферы гостеприимства определяется конкурентными пре-имуществами, которыми обладают субъекты. Конкурентные преимущества включают воз-можность комплексного предложения гостиничной услуги, включающей предложение всех категорий номеров. Гибкая ценовая политика гостеприимства включает специальные прог-раммные продукты, скидки на гостиничной услуги. К стратегическим конкурентным преимуществам относятся принципы корпоративной ответственности гостеприимства. Для выявления уровня конкурентоспособности гостеприимства можно применять метод SWOT – анализа.
dc.description.abstract The competitiveness of hospitality is determined by the competitive advantages that the subjects have.Competitive advantages include the possibility of complex offerings of hotel services, including the offer of all categories of rooms. Flexible price policy of hospitality includes special products programs, discounts on hotel services. The strategic competitive advantages include the principles of the corporate responsibility of hospitality.To determine the level of competitiveness of hospitality, you can use the SWOT analysis method.
dc.publisher Алматы технологиялық университеті ru_RU
dc.relation.ispartofseries Алматы технологиялық университетінің хабаршысы;№3 с.120-127
dc.subject Индустрия ru_RU
dc.subject Гостеприимство ru_RU
dc.title Қонақжайлылық индустриясының бәсекеге қабілеттілігі ru_RU
dc.title.alternative Конкурентоспособность индустрии гостеприимства ru_RU
dc.title.alternative Hospitality industry competitiveness ru_RU
dc.type Other ru_RU


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в системе


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись