Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Сулейменова, А.Х. | |
dc.contributor.author | Игисенова, А.Р. | |
dc.date.accessioned | 2019-03-13T04:57:29Z | |
dc.date.available | 2019-03-13T04:57:29Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.issn | 2304-5683 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/76 | |
dc.description.abstract | Авторлар білімді ізгілендіруді Қазақстандық қоғамның рухани жаңғыруы және гумани-тарлық пәндерді оқыту тұрғысынан қарастырады. Білім беруді ізгілендіруде студенттердің бойында мейірімділік, сұлулық, адалдық, шыншылдық, әділеттілік, адамдар арасындағы тең дәрежедегі қарым-қатынас сияқты гуманистік тәрбие мен білім берудің жолдары көрсетіл-ген. Білім беру адами капиталдың қалыптасуын қамтамасыз етудің негізі ретінде алынса, ол туа біткен ақыл-ой мен физикалық қабілет, дарын, сыйдың негізінде ғана емес, алынған білім мен біліктілікті негізінде мүмкін болады. | ru_RU |
dc.description.abstract | В статье анализируются вопросыгуманизации образования. Авторы акцентируют внимание на роль социально-гуманитарных предметов вгуманизации образованияив духов-ной модернизации современного казахстанского общества. В современном обществе цен-ностные ориентиры личности основаны на его правах и свободах, поэтому принципы гума-низации рассматриваются как основа формирования разносторонней личности. В настоя-щее время одной из основных задач образования и воспитания является формирование толе-рантной личности, способнойуважать, принять и правильно понимать другие культуры, другие способы самовыражения и проявления человеческой индивидуальности. | |
dc.description.abstract | The article analyzes the issues of the humanization of education. The authors emphasize the role of social -humanitarian disciplines in the education system in the spiritual modernization of modern Kazakhstan society. In modern society, the value orientations of the individual are based on his rights and freedoms, so the principles of humanization are considered as the basis for the formation of a versatile personality. At present, one of the main tasks of education and upbringing is the formation of a tolerant personality capable of respecting, accepting and correctly understanding other cultures, other ways of self-expression and manifestation of human individualit | |
dc.publisher | Алматы технологиялық университеті | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | Алматы технологиялық университетінің хабаршысы;№4 с.120-123 | |
dc.subject | Білім | ru_RU |
dc.subject | Гуманизм | ru_RU |
dc.subject | Гуманитарлық пәндер | ru_RU |
dc.title | Білім берудегі білімді ізгілендіру және қоғамдық пәндер | ru_RU |
dc.title.alternative | Гуманизация образования и общественные дисциплины | ru_RU |
dc.title.alternative | Humanization of education and humanitarian disciplines | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |