Репозиторий АТУ

Подготовка будущих учителей в условиях личностно-ориентированной парадигмы образования

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Zhanguzhinova, M.
dc.contributor.author Magauova, A.
dc.contributor.author Sydykova, R.
dc.contributor.author Yermekova, Zh.
dc.date.accessioned 2019-04-12T06:10:16Z
dc.date.available 2019-04-12T06:10:16Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1368
dc.description.abstract The system of education at the present stage of social development is undergoing the significant changes, which are characterized by strong innovative processes demanded by the mass participation of teachers in these processes. The Medium-Term Strategy as a basis for further development of the education system is determined by the needs in teacher train-ing, ready to work in a high-tech learning environment. As a result of innovative processes taking place in modern society is developing a new system of educational values. ru_RU
dc.publisher Алматинский Технологический Университет ru_RU
dc.relation.ispartofseries МНПК;
dc.subject Педагогика ru_RU
dc.subject Парагдима ru_RU
dc.title Подготовка будущих учителей в условиях личностно-ориентированной парадигмы образования ru_RU
dc.type Other ru_RU


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в системе


Просмотр

Моя учетная запись