В статье рассматриваются психологические аспекты внедрения инновационного менеджмента в бизнесе индустрии гостеприимства на территории Республики Казахстан. Актуальность данной темы - необходимость анализа эффективного управления гостин-ицами в Казахстане и возможностей применения инновационных методов управления на предприятиях индустрии гостеприимства в контексте c Кайдзен. Сравнение психологичес-ких портретов работников Японии и Казахстана, а также интервью, взятое у управляющей одного из ведущих отелей города Алматы «Гранд Вояж», позволяют более эффектино внед-рять инновации в управление на предприятия индустрии гостеприимства Казахстанa.
Мақалада Қазақстан Республикасының аумағында қонақжайлылық индустриясына инновациялық менеджментті енгізудің психологиялық аспектілері қарастырылады. Тақы-рыптың өзектілігі Қазақстандағы қонақ үйлерді тиімді басқаруды талдау және Кайзен мен контексінде қонақжайлылық индустриясында инновациялық басқару тәжірибесін қолдану мүмкіндігі. Жапония мен Қазақстандағы жұмысшылардың психологиялық портреттерін са-лыстыру, сондай-ақ, Алматыдағы жетекші қонақ үйлердің бірі «Grand Voyage» менеджері-нен алынған сұхбат, Қазақстандағы қонақжайлық индустриясында басқарудағы инновация-ны тиімдірек іске асыруға мүмкіндік береді.
The article deals with the psychological aspects of implementation of innovation management in business hospitality industry in the Republic of Kazakhstan. The relevance of this topic - the need to analyze effective management of hotels in Kazakhstan and opportunities to apply innovative management practices in hospitality industry in the context of Kaizen. Comparison of psychological portraits of Japan and Kazakhstan workers, as well as the following interview with the management of one of the leading hotels in the city of Almaty "Grand Voyage", allows more effective implementation of innovation in management at the hospitality industry of Kazakhstan.