This article discusses the issues of obtaining information in countries where the cluster approach is applied, and the result of communication of cluster participants, interaction of enterprises within the value chain, innovative ties, a peculiar place and world history of the cluster. On the basis of the conducted research, the authors were convinced that the creation of a cluster requires constant participation in market adaptation and innovation.
В данной статье рассмотрены вопросы получения информации в странах, где приме-нен кластерный подход, и результат общения участников кластера, взаимодействия пред-приятий в рамках цепочки ценностей, инновационных связей, своеобразного места и мировой истории кластера. На основе проведенного исследования, авторы пришли к выводу, что соз-дание кластера требует постоянного участия в адаптации рынка и инноваций.
Бұл мақалада кластерлік тәсіл қолданылған елдерде ақпаратты алу және кластерге қатысушылардың тіл табысу нәтижесі, құндылықтар тізбегі шеңберіндегі кәсіпорындар қарым-қатынасы, инновациялық байланыстар, кластердің өзіндік орны мен әлемдік тарихы қарастырылған. Жүргізілген зерттеу негізінде авторлар кластер құру нарық пен инновация-ның бейімделуіне тұрақты қатысуды талап етеді деген қорытындыға келді.