Репозиторий АТУ

Болашақ шетел тілі мұғалімдерінің зерттеушілік құзыреттілігін қалыптастырудың ғылыми-педагогикалық ерекшеліктерінің мазмұны

Show simple item record

dc.contributor.author Абдыгалиева, Н.Н.
dc.contributor.author Тәубеева, Ә.Т.
dc.date.accessioned 2021-12-13T09:46:35Z
dc.date.available 2021-12-13T09:46:35Z
dc.date.issued 2021-02
dc.identifier.citation Алматы технологиялық университетінің хабаршысы ru_RU
dc.identifier.issn 2304-5683
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2303
dc.description.abstract Аталмыш мақалада тілдік жоғары оқу орындарында болашақ шетел тілі мұғалімдерін даярлау барысында зерттеушілік құзыреттілікті қалыптастырудың басты ерекшеліктері сөз етіледі. Автор зерттеушілік құзыреттілік мұғалімнің кәсіби іс-әрекетінің негізін құрап, педагогикалық шеберліктің жоғарғы деңгейіне жетудегі анықтаушылары бола отырып, жобалаушы немесе құрылымдық қабілеттер болып табылатындығын басты назарға ала отырып, зерттеушілік құзыреттіліктің мұғалімнің педагогикалық іскерлігін арттыруда да маңызды рөл атқаратындыңын айқындайды ru_RU
dc.description.abstract В статье рассматриваются основные особенности формирования гностических компетенций при подготовке будущих учителей иностранного языка в языковых вузах. Автор подчеркивает, что гностическая компетентность также играет важную роль в улучшении педагогических навыков учителя, подчеркивая, что гностическая компетентность является основой профессиональной деятельности учителя и определяющим фактором достижения высокого уровня педагогического мастерства, а также дизайнерских или структурных навыков
dc.description.abstract This article discusses the main features of the formation of gnostic competencies in the training of future foreign language teachers in language universities. The author emphasizes that gnostic competence also plays an important role in improving a teacher's pedagogical skills, emphasizing that gnostic competence is the basis of a teacher's professional activity and is a determinant of achieving a high level of pedagogical skill, as well as design or structural skills.
dc.publisher Алматы технологиялық университеті ru_RU
dc.relation.ispartofseries 2021-№2;б.54-60;;
dc.subject Жоғары оқу орны ru_RU
dc.subject Зерттеушілік құзыреттілік ru_RU
dc.subject Рефлексия,педагогикалық іскерлік ru_RU
dc.subject Педагогикалық теория ru_RU
dc.subject Университет ru_RU
dc.subject Гностическая компетентность ru_RU
dc.subject Рефлексия ru_RU
dc.subject Квалификация ru_RU
dc.subject University ru_RU
dc.subject Gnostic competence ru_RU
dc.subject Qualification ru_RU
dc.title Болашақ шетел тілі мұғалімдерінің зерттеушілік құзыреттілігін қалыптастырудың ғылыми-педагогикалық ерекшеліктерінің мазмұны ru_RU
dc.title.alternative Содержание научно-педагогических особенностей формирования гностической компетенции у будущих преподавателей иностранного языка ru_RU
dc.title.alternative Content of scientific and pedagogical features of formation of gnostic competence of future foreign language teachers ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account