Аталған мақалада Қазақстандағы қоғамдық тамақтандыру орындарында
көрсетілетін қызмет көрсету сапасын жетілдіру жолдары, ерекшеліктері және қызмет
көрсетуші персоналдың біліктілігі төңірегіндегі мәселелер қарастырылды. Кәсіпорындағы
қызмет сапасының төмендеуіне қатысты Ресейлік бизнес - тренер және қонақжайлық-
сервис мәселесіндегі консультант Н.Еремееваның берген элементтеріне өзіндік жетілдіру
және жаңашылдықты енгізу кеңестері қарастырылды.
В данной статье рассматриваются пути совершенствования качества обслуживания
в местах общественного питания, его особенности и проблемы квалификации
обслуживающего персонала в Казахстане. Также рассматриваются пути внедрения
новшеств и элементы гостинично-сервисных проблем Российского бизнес-тренера
Н.Еремеевой в области низкого качества обслуживания в предприятиях.
This article discusses ways to improve the quality of service eating places , its peculiarities and
problems of qualification of staf in Kazahkstan. It also discusses the way of innovation and the
elements of the hotel and service problems of the Russian business trainer N.Eremeev in the low
quality of service enterprises.