Мақалада жоғары техникалық (технологиялық) оқу орындары студенттерінің физика
бойынша оқу жетістіктерінің қазіргі күйі, оны арттырудың мүмкіндіктері талданған,
физикалық білімдерді игерудің деңгейлері және оларды жақсартудың жолдары анықталған.
Мақаланың практикалық маңыздылығы физика бойынша оқу жетістіктерін арттыру
жөнінде оқытушылар мен студенттерге арналған ғылыми негізделген әдістемлік
ұсыныстардың жасалуында.
Берілген зерттеу материалдарын жоғары техникалық және технологиялық оқу
орындарында студенттердің физика пәні бойынша оқу жетістіктерін арттырумен және
оларды бағалаумен байланысты жұмыстардың барлық түрлерінде пайдалануға болады.
В статье проведен анализ состояния учебных достижений студентов по физике
технических и технологических вузов, возможности их повышения, определены уровни
усвоения физических знаний и пути их улучшения.
Практическая значимость статьи заключается в разработке научно обоснованных
методических рекомендаций для преподавателей и студентов по повышению учебных
достижений по физике.
Материалы данного исследования могут быть использованы во всех видах работ
технических и технологических вузов, связанных с повышением и оценкой учебных
достижений студентов по физике.
The article analyzes the state of the educational achievements of students in physics engineering
and technology universities, the possibility of raising them, the levels of physical assimilation of
knowledge and ways to improve them.
The practical significance of the article is to develop science-based guidelines for teachers and
students to improve academic achievement in physics.
The material in this study can be used in all kinds of works of technical and technological
universities, related to enhancing and assessing students' educational achievements in physics.