Бұл мақалада Қазақстан Республикасындағы қонақ үй - туристік қызметтерінің даму
мәселесі зерттеледі. Қазақстандағы қонақ үй секторын дүниежүзілік тәжірибесімен
талдасақ, бұл сала еліміздегі басқа өнеркәсіптерінің көлеңкесінде ұзақ уақыт және қонақ-
жайлылық индустрияның экономикалық, басқарушылық, ұйымдастыру себеп-салдары оның
дамуына әсер етеді. Авторлар Қазақстандағы қонақ үй-туристік мүмкіндіктерін зерттеу
сұрағының қажеттілігінің басты шешімі тепе-теңдік «Баға-Сапа» деп санайды. Бұл әлемдік
және ішкі бәсекелестікте өзекті жағдай.
В статье рассматриваются проблемы развития гостинично-туристских услуг в
Республике Казахстан. На фоне мирового опыта анализируется состояние гостиничного
сектора в Казахстане, который долгое время остается в тени среди других отраслей индустрии
гостеприимства и выявляются экономические, организационные, управленческие и другие
причины, сдерживающие его рост. Авторами обосновывается необходимость исследования ту-
ристских и гостиничных возможностей Казахстана на основе решения вопроса равновесия «Це-
на – Качество» ключевого в условиях конкуренции, как на внутреннем, так и мировом рынках.
The article considers the problem of development of hotel and tourist services in the Republic of
Kazakhstan. On the background of international experience analyzes the state of the hotel sector in
Kazakhstan, which has been remained for a long time in the shadows of other sectors of the
hospitality industry and identifies the economic, organizational, administrative and other reasons
hindering its growth. The author substantiates the need for research of tourist and hotel opportunities
in Kazakhstan on the basis of a decision on the equilibrium "price – quality” key in a competitive
environment, both on the internal and world markets.