Аннотации:
Сервис мәдениетін зерделеуді жеңілдету үшін оқу құралындағы мәліметтер психологиялық, этикалық, эстетикалық, ұйымдастыру аспектілеріне сәйкес реттелген түрде келтірілген. Мейрамхана және қонақ үй бизнесінің даму тарихы қарастырылған. Мейрамхана және қонақ үйдің корпоративті мәдениеті, ғимараттар мен залдар эстетикасы, қонақтарға қызмет көрсетуде даулардың туындауы және оны шешу жолдары, жұмысшылардың кәсіби тәртібіне қойылатын талаптар келтірілген. Мейрамханада және қонақ үйлерде жарнама жүргізу шаралары жөнінде ұсыныстар берілген. Мейрамхана және қонақ үй бизнесі қауіпсіздігі қарастырылған.
Оқу құралы «Ресторан ісі және қонақ үй бизнесі» мамандығы бойынша оқитын ЖОО студенттеріне арналған. Сонымен қатар мейрамхана, қонақ үй-туристік кешендер басшылығына, оқытушылар мен қайта даярлау және біліктілікті арттыру курстарының тыңдаушыларына пайдалы болады.