Мұнаймен ластану экологияға ауқымды зиян келтіреді. Қалыпты жагдайда, мұнай қал- дықтары мен мұнаймен ластанған топырақты тазарту жұмыстары құрал-жабдықтардың болмауынан және қайта өңдеудің тиімді технологиясының жоқтығынан жүргізілмейді. Ма- қалада мұнаймен ластанған топырақты тазартудың перспективті әдістерін жасаудың қа- жеттілігі мен жол құрылысында топырақ қабатын бекіту үшін органикалық ұстастырғыш материал ретінде, сонымен қатар құрылыс материалдары ретінде мұнаймен ластанған то- пырақты пайдалану мүмкіндігі айтылады. Мұнаймен ластанған топыраққа материал ре- тінде синтетикалық волластонит қолданылды. Ол құрылыс материалдарының сапасын жақсартуға мүмкіндік береді, қысым кезіндегі беріктігін күшейтеді, суыққа төзімділік коэффициенты арттырады.
Нефтяные загрязнения наносят большой урон экологии. Как правило, утилизация нефтешламов и замазученных грунтов не производится по причине отсутствия оборудования и эффективных технологий переработки. В статье рассматривается необходимость разработки перспективных способов очистки нефтезагрязенных почв и возможность применения замазученных грунтов с добавлением органических вяжущих материалов для укрепления грунтов в строительстве дорог, а также в качестве строительных материалов. К нефтезагрязненным почвам в качестве вяжущего материала добавляется синтетический волластонит. Он улучшает качество строительных материалов, повышает прочность при сжатии, увеличивает коэффициент морозостойкости.
Oil pollution causes great damage to the environment. As a rule, the disposal of oil sludge and oil-contaminated soils is not carried out due to the lack of equipment and effective processingtechnologies.The article discusses the need to develop more perspective methods of purifying oil- polluted soils and the possibility of using oil-contaminated soils with the addition of organic binders for strengthening soils in road construction, as well as building materials.Synthetic wollastonite is added to oil-contaminated soils as a binder. This improves the quality of building materials, increases compressive strength, and increases the coefficient of frost resistance.