Репозиторий АТУ

Бал тұтынушыларын зерттеу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Матибаева, А.И.
dc.contributor.author Джетписбаева, Б.Ш.
dc.date.accessioned 2019-03-28T05:31:28Z
dc.date.available 2019-03-28T05:31:28Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/490
dc.description.abstract Балды тұтынушыларды зерттеу – зерттеулерінің едәуір сұранысқа ие түрі, өйткені дәл сол тұтынушылар балды әр түрлі өндірушілерден әр түрлі сұрыпты, белгілі көлемді, алуан түрлі орамда қалап сатып алады. Тұтынушы кез - келген маркетингтік зерттеудің назар ортасында болатыны таңғаларлық емес. Балды тұтынушыларды, олардың қалауларын, талаптарын зерттей келе, сатушылар оларға тура қажет нәрсені ұсына алады. ru_RU
dc.publisher Алматы технологиялық университеті ru_RU
dc.relation.ispartofseries РНПК;
dc.subject Бал ru_RU
dc.title Бал тұтынушыларын зерттеу ru_RU
dc.type Other ru_RU


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в системе


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись